.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار :
هرنوع تغییر معاونان مدیران کل بدون هماهنگی استانداری ممنوع است
شمال نیوز : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود.
هرنوع تغییر معاونان مدیران کل بدون هماهنگی استانداری ممنوع است

به گزارش شمال نیوز، ، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه تغییر معاونان مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی معاونان استاندار انجام شود، اظهار کرد: مدیران اجرایی دستگاه‌های شهرستانی نیز باید با هماهنگی فرمانداران منصوب شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: برخی از ارکان خانواده اداری استان واکسن تزریق نکردند که برابر مقررات با این افراد برخورد خواهد شد.

 

* یکی از راه‌های جهاد تبیین استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها است

 

مهاجر با اشاره به نقش روابط عمومی در امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه گفت: یکی از راه‌های جهاد تبیین استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها است.

 

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها بیشتر توجه کنند تا ماموریت‌های این حوزه به خوبی در جامعه اجرایی شود،‌افزود: در انتخابات شورای روابط عمومی‌های استان برخی از مدیران روابط عمومی از بی‌توجهی مدیران دستگاه‌های اجرایی گلایه‌مند بودند که انتظار می‌رود مدیران نسبت به این امر دقت نظر بیشتری داشته باشند./ فارس

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.